My My Love - Joshua Radin

sweetest:

Joshua Radin的嗓音轻柔深沉,充满磁性, 适合夜晚一人静静聆听,仿佛在你身边,轻轻编织细语美梦,令人心醉。

Joshua Radin出生于俄亥俄州的沙克海茨城(SHAKER HEIGHTS),从小生长在摩城唱片,史塔克斯唱片和披头士的唱片之中。与许多70年代的歌手一样,他在完成了大学学业后才正式开始了他的音乐事业。

 

《My My Love》歌词:

 

o many moons

那么多的卫星

Have come and gone all along
总是来了又走

I heard this song inside me
我在心里听到了这首歌

To wait I was told
等待有人告诉我

But now I've found
不过我已经找到了

A different sound
一个不一样的声音

I hear when your around me
当你在我周围的时候

It's something new, because of you
这是个新东西,都是因为你

I hope I hear it forever
我希望这一生都能听到

My my love
Oh我的爱

I've been without you too long
我已经没有你太久

My my love
Oh我的爱

I've been running too fast to belong
我一直不能承受我跑的太快

To anyone, but then you came along
对任何一个人来说, 但是你来了

When first I laid eyes upon your face
当我第一次注视着你的脸

this song replaced all the others
这首歌代替了所有东西
I had written
我写了

It's all brand new because of you
因为你一切都重新开始

Feels like I've known you forever
就像我永远懂你

My My love
Oh我的爱

I've been without you too long
我已经没有你太久

My My love
Oh我的爱

I've been running too fast to belong
我一直不能承受我跑的太快
To anyone but then you came along
对任何一个人来说, 但是你来了

You warm me like sunshine
你像太阳一样温暖我

You cool me like a summer rain
你像夏天的雨一样让我冷静

Just let me sit down beside you
就让我坐在你的身旁

Over and over again
一遍又一遍

My My love
Oh我的爱

I've been without you too long
我已经没有你太久

My My love
Oh我的爱

I've been running too fast to belong
我一直不能承受我跑的太快
To anyone but then you came along
对任何一个人来说, 但是你来了

 


 


评论
热度(73)

© 神清气闲 / Powered by LOFTER